Dej pozor na svá přání, mohla by se vyplnit.

A zas je tady víkend...

03.04.2009 22:17

rawrrrrr.blog.cz     

 

    Víkendy... 

     Ani nevím, jestli je mám nějak zvlášt´ráda. Ale asi jo, myslím že jo, alespoň částečně... 

Vlastně ani nevnímám nikterak  intenzivně přechod mezi všedním dnem, sobotou a nědělí. 

Jooo, to je tak, když je člověk celý týden doma...:)

Psychologové a psychiatři by mě asi okamžitě přivázali za nohu k posteli v nejbližší psychiatrické léčebně, ale mě je fajn, vážně!:) Ostatně na nadměrném pití kávy , kouření , častém chatování si, a poslouchání Dance radia není nic protizákonného. 

A že tak trávím téměř celé dny? No a? 

Konečně už nemám ty hnusný deprese, aspoň myslím. A i kdyby, tak je rozhodně neprožívám tak intenzivně, jako kdysi... 

Je mi dobře. Smířila jsem se sama se sebou. 

S tím, že nebudu žít ordinérní život klasické dvaatřicítky. 

S tím, že mne nebaví to, co baví většinu mojich vrstevnic.

A proč bych se tím vlastně měla zabývat? Vždycky jsem si zakládala na tom, že jsem jiná. A když to konečně přestávají být jen pozérské žvásty, a začínám být v té své pozici v pohodě, měla bych se leknout a utéct? Neeeeeee !

     Vždycky jsem si myslela, že ta chyba je v načasování. Prostě že jen nepotkávám ty pravé lidi na pravých místech. 

    Ale není to tak. 

Ten "nepravý" člověk jsem totiž byla já. A víte co? 

Končím s těmi tlachy.

Je mi to úplně fuk! :))) *fw004.

Jdu si udělat ještě jedno kafčo. Dnes už doufám poslední... Tak dobrou noc. :)

Kontakt

Radka

susi.susi@centrum.cz

ICQ: 359-209-854

Vyhledávání

 https://www.cestykesvetlu.cz/kosmoobrazy/index.html 

 

Moon-01-june.gif (24728 bytes)

    Existuje sjednocené pole energií, naprosto vyvážené, stojící ve střídavém vztahu samo se sebou.
Pole čisté inteligence, které samo ze sebe zrozuje všechny síly a veškerou materii universa, to znamená veškerou hmotu vesmíru, a tím tvoří samotný základ veškerého bytí. 
(Definice Boha podle kvantové fyziky)

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode