Dej pozor na svá přání, mohla by se vyplnit.

O srabu ...

24.03.2009 19:37

Záchod 

V momentě, kdy si člověk naivně pomyslí že se dostal ze srabu, spadne do ještě většího.

 

   Lidská blbost je do nebe volající a mě by fakt zajímalo, čeho až se dotýká ta moje. 

Lidský zrak je někdy zastřený, ten můj je ale pravděpodobně naprosto nevidomý. A lidská mysl je otevřená často jen tomu, co by chtěla vědět a znát. Ta moje byla nejspíš doteď hermeticky uzavřená. 

    Možná její ventilací koloval zkažený vzduch, možná byla zoufale stejná a obyčejná, snad dokonce nudná, a třeba i trochu hloupá. Možná prostě jen viděla to, co vidět chtěla a ne to, co jí svítilo tím červeným neonem přímo před nosem (protože kdyby ho mysl měla, určitě by to bylo přímo tam)... 

    Ať je to tak či tak, mýlit se je lidské, že? Jen se musí počítat s tím, že za omyly se platí. Tvrdě. A na dřevo. ¨Takže já si tedy poplatím. njn.

Mou myslí se právě prohnalo tornádo. Vyrvalo dveře z pantů, rozbilo všechny okna, odneslo si i střechu... Vše co se jeden den zdálo, že tu pro mne vždycky bylo, je a bude, už najednou není. Co zůstalo? Jen spoušť a prázdnota. Děsivá a neodvratná. Jen temná bezedná propast poznání.

Co víc si mohu přát, že...

Kontakt

Radka

susi.susi@centrum.cz

ICQ: 359-209-854

Vyhledávání

 https://www.cestykesvetlu.cz/kosmoobrazy/index.html 

 

Moon-01-june.gif (24728 bytes)

    Existuje sjednocené pole energií, naprosto vyvážené, stojící ve střídavém vztahu samo se sebou.
Pole čisté inteligence, které samo ze sebe zrozuje všechny síly a veškerou materii universa, to znamená veškerou hmotu vesmíru, a tím tvoří samotný základ veškerého bytí. 
(Definice Boha podle kvantové fyziky)

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode