Dej pozor na svá přání, mohla by se vyplnit.

"Bomba, aneb - sobota jako ze žurnálu"...

04.04.2009 21:27

 

 

     Nevím proč, ale opět se mi začínají vracet ty skoro zapomenuté stavy....

Neee, to nemůže být depka, jsem přece v klidu ???

 

    /Přece mne nemůže rozladit taková banalita jako to, že mám od rána  namočený kopec prádla, a pračka  nečekaně "ohlásila jarní prázdniny".

    Proč by mi mělo vadit, že ani jeden z pěti opravářů nemá čas džíve než ve středu? Samozřejmě, vždytˇ já to přece chááápu. :-)

    Zajedu tam tedy až v polovině týdne, a vezmu s sebou rovnou i ten rozbibý strojek na vlasy, vyhořelou žehličku, a domluvím si také opravu brzdových destiček a kotoučů na autě. 

A kdo-ví?  

    Třeba se mi poštěstí, a  vyseRRe mi ještě něco dalšího? 

NO A co....?

:-)))))))))))))

 

 Hlavně když se kouří z hlavně, ne?   

 PO-HO-DA, klídek...

¨Taaaak.

Necky už mám připravené na dvoře, ještě půjdu omrknout garáž, třeba tam najdu valchu po bývalé majitelce. :-)

 

 No, ale že je venku krásně, viďte?. :) 

Téměř 21stupňů...

To to prádelko bude ale schnout...  Hahaha

aaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Kontakt

Radka

susi.susi@centrum.cz

ICQ: 359-209-854

Vyhledávání

 https://www.cestykesvetlu.cz/kosmoobrazy/index.html 

 

Moon-01-june.gif (24728 bytes)

    Existuje sjednocené pole energií, naprosto vyvážené, stojící ve střídavém vztahu samo se sebou.
Pole čisté inteligence, které samo ze sebe zrozuje všechny síly a veškerou materii universa, to znamená veškerou hmotu vesmíru, a tím tvoří samotný základ veškerého bytí. 
(Definice Boha podle kvantové fyziky)

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode